Open Huis

Stichting DuikClub Urk had een heel mooi onderkomen in het oude dorp. Maar helaas doordat het gebouw verkocht gaat worden waren zij genoodzaakt om dit pand te verlaten. Het is ze uiteindelijk toch gelukt om een nieuwe locatie te vinden. Dit mede dankzij hun leden. In het pand, waar eerst Mudde Kok gevestigd was, mag DuikClub Urk nu een deel van gebruiken. Dit pand is aangekocht door Jansen Transport. Wij als DCU zijn dan ook dankbaar met zulke sponsoren.

De ruimte is totaal anders dan we hadden en dus moesten we het nodige aanpassen. Dit was gelijk een mooi moment om alles weer te optimaliseren. Het leslokaal en de lesmiddelen zijn verbeterd. De ruimte voor de duikmaterialen is praktischer geworden en natuurlijk de compressor met de cilinders is makkelijker bereikbaar. Wij als DCU zijn trots op het resultaat en willen dit dan ook aan jullie tonen. Wij hopen zaterdag 1 april van 10:00 tot 13:00 dan ook ons mooie onderkomen aan iedereen die belangstelling heeft te presenteren.

Iedereen is van harte uitgenodigd om ons onderkomen te bewonderen. Er is informatie te krijgen over alles wat we als DuikClub allemaal doen. Altijd al je duikbrevet willen halen? Dat kan. Wij leiden volgens de richtlijnen van de NOB. De Nederlandse organisatie voor duiken. Alle lessen worden dan ook volledig in het Nederlands gegeven en zijn wereldwijd geldig. Van beginner tot gevorderde duiker, iedereen kan bij ons terecht. Heb je een duikbrevet, het maakt niet uit van welke organisatie, maar wil je het eerst weer even in het zwembad proberen voor je in het buitenwater iets doet, kom langs. Ook zonder eigen duikmateriaal kun je bij ons duiken. Wij hebben speciaal voor cursisten en leden eigen duikmateriaal zodat je alles rustig kan proberen zonder eerst alles aan te hoeven schaffen.

Wil je mee op onze dagtripjes of onze duikvakanties? Kom langs en laat je informeren. We zijn al op vele plekken geweest in Nederland, Duitsland en België voor een dagje duiken. Allemaal met veel plezier. Maar ook vakanties naar Egypte, Malta, Curaçao en Bonaire hebben we al georganiseerd. Onze nieuwste lid zei over de laatste duikvakantie: Dit was de meest relaxte vakantie ooit.

Wie duikt, ziet meer! Dat is ons motto en verder geld: alles mag, niets moet.

Vergelijkbare berichten