Verhuizen

We gaan verhuizen! Ja, je leest het goed. DuikClub Urk gaat verhuizen. Niet meer lekker in het oude dorp van Urk. Met ons eigen handig ingerichte clubgebouw. Niet omdat we weg willen maar helaas omdat het moest. We mochten niet langer in het pand blijven omdat dat verkocht wordt. Dus zijn we op zoek gegaan naar een geschikt pand voor een niet al te riante huur. Gelukkig hebben we dat gevonden met behulp van onze sponsor Jansen Logistics.

Ons nieuwe bezoek adres is: De Hors 8, 8321 WS URK. Het postadres blijft gewoon Wijk 4 – 44a, daar verandert niets aan.
Momenteel hebben we alle materialen van de oude naar de nieuwe locatie gebracht. Dit hebben we o.a. kunnen doen met behulp van Flevofreights. Nu moeten we alleen nog alles een nieuw plekje geven en dan kan het duikseizoen voor ons beginnen. Ondertussen gaan we lekker iedere dinsdagavond knutselen of instellen of wat dan ook. Ben je benieuwd naar onze nieuwe locatie. Kom dan eens langs. De koffie staat vast klaar.

Vergelijkbare berichten